دلم گرفته روزگار



jazireh eshgh

ای روزگار لعنتی خیلی دلم ازت پره......... این روزهای شوم  من از شب سیاهم بدتره........... بیادتو برای تو همیشه میشم فدای تو...........عاشق اون نگاه تو............. اون چشای سیاه تو ........این روزگار وفا نکرد......... در حق من جفا نکرد.......... کاش مرگ به من وفا کند............ به این دلم جفاکند.



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت2:16---25 شهريور 1393
نمی دانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید ... !

دنیا پــــــُر شده از قاصدکهایی که ...

راهشان را گـــــم می کنند !

نـــــــه میتوانی خبری دهی... !!!

و نــــــــه خبری بگیری...


دلنیا
ساعت4:19---19 شهريور 1393
سلام مثل همیشه عالی بود چند تا از شعراتو تو دفتر خاطراتم یادداشت کردم شادو سالم و موفق باشی

دلنیا
ساعت4:13---19 شهريور 1393
گاهی آدم می ماند بین بودن یا نبودن به رفتن که فکر میکنی اتفاقی می افتد که منصرف می شوی میخواهی بمانی رفتاری میبینی که انگار باید بروی ...!واین بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است...سیمین دانشور

دلنیا
ساعت4:09---19 شهريور 1393
مهربانی تا کی؟؟؟بگذار سخت باشم و سرد!باران که بارید...چتر بگیرم و چکمه!!!خورشید که تابید ...پنجره ببندم و تاریک!!!اشک که آمد...دستمالی بردارم و خشک!!!او که رفت...نیشخندی بزنم و سوت...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:,| ساعت 23:13| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت